TRE-vligt värre

Riktigt, riktigt skönt med seger ikväll. 6-4 mot Luleå, och hattrick av Magnus Wernblom. Det var en riktigt TRE-vlig kväll. Tre poäng, tre mål av Mr MODO, tre assist av Andreas Salomonsson, tre mål i powerplay samt mål av Mr 3 himself, nämligen världens bäste Mattias Timander. Övriga mål stod Pierre Hedin och Per-Åge Skröder för. Riktigt underbart.

Mindre underbart var dock det faktum att jag inte fick se matchen, utan fick nöja mig med en snutt då och då. Det är det absolut värsta med att bo i Värmland. Här tror nämligen folk att Färjestad är vad man ska se på. Jag lider med hönshjärnorna och sitter och surar över att jag missar att se Sveriges hjältar.

En annan mindre underbar del i det hela är Karol Krizan. Det var ett och annat billigt mål ikväll, vilket oroar en hel del. Men å andra sidan gjorde Michal Zajkowski en riktigt bra insats! Det är viktigt att han får visa sin kapacitet och att han får lite matcher där det går bra. Zacke har ju haft en hel del otur tidigare.

---

Usch, jag är sjuk också. Jag ska försöka stupa i säng nu. Uppstigning halv sex imorgon. Känns riktigt trevligt, verkligen.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt "tre-match" i torsdags :) Ny match ikväll och jag hoppas det går minst lika bra! Krya på dig!

2007-10-06 @ 16:13:02
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Sara

krya på dig!

2007-10-06 @ 17:43:39
URL: http://slope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...