Årets misär: Jämtin istället för Dr Karev

Jaha, nu ska finalerna starta och därmed utgår Grey´s Anatomy från tablån under två veckor. Jäkla hockey! Nu förstår jag varför folk gnäller på all denna hockeyn som ska flytta på TV-serierna. Två veckor utan Grey´s kommer med stor sannolikhet få mig att sakta tyna bort och självdö, och då är detta alltså elitseriehockeyns fel. Eller snarare Timrås fel. Jag hoppas de jävlarna åker ut imorgon.

Målet. Matchen. The God. Jag satt uppe inatt och lyssnade, och jag hoppas det är välisolerat här för annars väckte jag nog alla med mina glädjetjut. Nu är Avs dessutom klara för slutspel. Livet leker! Inatt ska Philly ta steget dit. Tur NHL-hockeyn fungerar som sårslickare.

Under tiden Kung Forsberg kungade sig på isen så satte jag upp lite tavlor också. Det var en lång historia med att få tag på små häftkuddar att fästa dem med. Tjejen i kassan hävdade envist att det inte skulle gå, men nog gick det. Tyvärr satt de som Karlssons klister, så när jag hade satt upp dem lite försiktigt och väldigt löst och sedan tog några steg tillbaka för att se hur snett de satt så kunde jag konstatera att, ja snett var det. Tyvärr så var det bra kvalité på dessa små självhäftande kuddar, så tavlorna gick inte att rubba en millimeter. Så nu sitter de där de sitter. Trots att det är lite snett och att jag ångrat väggvalet.... Nåja. Det kunde ha varit värre.


image343
Mamma och pappa! Jag måste få en ny TV!  Den är pinsamt liten
och jag får ögonskador.



I övrigt har jag och Fröken Bitter ägnat några timmar på Timrå Ridstadion. Efter det besöket har jag nu insett att allt inte är jämmer och elände med Timrå. Även regnet har sina soliga stunder, typ.

Nu ska jag plugga i sömnen. Billigt sömnpiller!

Info till Stockholmsfjollan: Det är inga sovtrosor, det är ett par sovshorts! Och det är inget fel på dem eller det faktum att de ligger i korgen! Good morning gorgeous, grrr!

image341


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, det var inte bra! Jag har Internet Explorer nånting, vad har du? Hoppas att fler säger till om det är fel, för då ska jag fixa om kodmallen och lite sånt. =D

Tack för du sa till! Ha en bra dag! :D

2008-04-03 @ 06:59:10
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Stockholmsfjollan

Du sover i dem och de täcker snippan. Sovtrosor!

Men men.. menar du allvar?! Två veckor utan Grey's och utan Gossip? Men vad i helvete kanal5!

2008-04-03 @ 11:28:30
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Emma

Ja jag tänkte på det jag också, inte så kul att behöva lämna in på omgravering nästa vår.. ;) Kanske blir #39 PER SVARTVADET istället. Snyggt värre! :D

Känner du av dysterheten där uppe nu eller, deppar hela stan? ;)

2008-04-03 @ 22:06:20
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Daniel

hellre hockey än några meningslösa serier på tv. jippie ;)

2008-04-03 @ 23:20:57
URL: http://danielstankar.se
Postat av: emma

kenzo är bra , foppa är bra , och hv är bra som såg till att timrå fick sommarlov. känns bra , känns bra ! : )

och tack , angående tatueringen ! : )

2008-04-04 @ 15:24:07
URL: http://emmaeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...