Ingen hjälp att få?

Efter att ha inspirerats av Linda så letade jag upp en nätsida där man kunde spå sig själv online. Gratis. Vilket var en himla tur, för inte tusan fick jag någon hjälp eller klarhet av detta. Eller kanske kort nummer två kan tolkas som att det kommer gå kanon på högskoleprovet imorgon? Klart det gör! I övrigt vill jag mest bara skratta åt de övriga "svaren". Särskilt nummer fyra.

Dessa kort fick jag upp. Ett som svar på varje fråga.

         


Samtliga bilder från Hexis


Nej, jag får nog hjälpa mig själv genom att fortsätta plugga lite nu och sedan trilla i säng. Det gäller att vara laddad imorgon!

image341



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...