Ni får inga julklappar

Traditionen fortsätter. Istället för att köpa julklappar till er andra så har jag köpt åt mig själv istället. Jag får inte ens särskilt mycket ångest över det utan det passerar relativt smärtfritt. Jag tar den där ramsan om att jag är en självisk egoist och sedan ler jag utan att bry mig. Man kan alltså lägga till en lång radda med personlighetsbeskrivningar till helgens rad med egoist, självisk, obstinat och tokliberal.


Bild: Cocoo


Men, den här klockan från Cocoo blev min julklapp nu. Guld som i seger. Så jag tar det som en förhandsvisning på vad 2009 kommer att bjuda på.

Ytterligare en klocka. Det är verkligen min grej. Jag hade en period som jag inte använde klocka och jag vet inte hur det kom sig att det blev så men i efterhand så vet jag att det inte var särskilt lyckat. Med klockan på armen känns allt bra och världen blir betydligt mer strukturerad och så där härligt lättsam som jag vill ha den.

Nåja, tillbaka till min oförmåga att låta bli att klicka hem saker. Inte nog med att jag är självisk, jag är verkligen shoppingberoende. Men, jag önskar mig ingen rehabbehandling i julklapp. Jag är inte redo för att dra ner på shoppingen ännu.

---

Colorado-Florida nu snart! Sedan blir det att packa och fixa det sista för imorgon åker jag hem till Arvika. Jag förväntar mig en välkomstbanderoll av Murke, inklusive en stor påse Riesen och cola. Kanske något mer. Surrkväll? Eller förresten, vi är tysta och ser på Macahan och den enda kommentaren är när jag i varje scen säger "Det här är en jävligt stark scen". Det blir roligt.


Kommentarer
Postat av: good morning terrorism

apsnygg klocka. bliiiing!

2008-12-22 @ 20:44:53
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: Therese Gustafsson

Det blir ingen guld för MODO i alla fall. :) Men klockan var skitsnygg. Hoppas att du får en bra jul!

2008-12-22 @ 22:55:33
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja verkligen, en som Micke P får vi nog aldrig se i MODO igen, han var något alldeles extra :)



STOOORT GOD JUL PÅ DIG OCKSÅ! :D

2008-12-23 @ 10:43:04
URL: http://modoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...