Fyra nyanser av rosa

Nu när det trillat in lite cash kände jag mig förtjänt av att shoppa lite. Eller ja, tyvärr har jag i och för sig gjort det mest hela tiden även när pengarna inte funnits där, men man måste ju få unna sig lite. Idag också. 

Det blev lite H&M-shopping.  Munkjackan och hotpantsen är visserligen i fel material, men det får jag tåla. Mycket rosa blev det i alla fall och det är ju vårigt och morrigt, I guess.

image273
Frågan man ställer sig: Finns det någon som är en större stjärna än jag på att framställa mästerverk i paint?

Dessutom unnade jag mig en söt sovmask/ögonmask också. Det här jag varit på jakt efter länge och den där kom som fallen från skyn.

Högst upp på listan över inköp just nu är annars diverse inredningsprylar och möbler. Nu ska jag återgå till pluggandet igen.

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...