Så går det när man bryter mot en dödssynd

Bleka håret (slingor) hemma? Nej, aldrig tänkte jag. Men sen tog snålheten över och jag tänkte att det var värt ett försök. Några försök senare med ångest de luxe inser jag att det inte är värt ett försök. Gå till frisören, även om din ekonomi är skral. Det är värt det. Se själva.

305458-244


Ni kan hånskratta, och får sedan mer än gärna berömma mina bedårande paint-skills. Tack!

---

Handbollen idag. Usch, usch, usch. Hockeyn idag. Usch, usch, usch. I övrigt går hockeyn lite på sparlåga just nu. Jag är alldeles för orolig, alldeles för nipprig och alldeles för... jag vet inte för att kunna koncentrera mig på något annat än att hålla tummar, tår, tungan och så vidare för att det går vägen för Kung Forsberg. Se på hockey gör mig galen av längtan så jag undviker det tillsvidare.

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...