Tycker du som jag

Så rider vi, för då känner jag mej jag mej fri

Lille häst lille häst vilka skutt du tar
sitter svans sitter svans sitter svansen ändå kvar

Så far och flyg och ryk och ränn
och bom sicka bom är du me´på den så spring och skrik
och kom igen och bom sicka bom ut i mässingen

och tut och tjut och tjosan sen
och bom sicka bom va´ de´small i den
Så far och flyg och ryk och ränn
och bom sicka bom är du me´på den
och bom sicka bom är du me´på den
och bom sicka bom är du me´på den
(JA!)

image218



Emil Svensson i Katthult, Lönneberga. Tillsammans med Zeb Macahan, Joakim von Anka (och senare Peter Forsberg) utgjorde han min absolut största inspirationsförmåga och föremål för avgudan i mina yngre dagar.

Och det har minsann inte gått över än.

image136


Kommentarer
Postat av: HäxParis

Hahahaha!!:D Den där låten passar dig perfekt måste jag säga :P

2008-01-10 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...