Slappna av, det är lugnt

Dagarna bara försvinner och jag börjar få lite smått panik inför flytten. Hur ska jag hinna med allt innan dess? En snabb uträkning visade att jag skulle behöva dryga veckan på mig, minst, för att få ordning på allt. Nu har jag imorgon samt torsdag på mig. Nåja, det ordnar sig nog det där. Jag är ju inte spänd, verkligen inte.

Nu ska jag försöka komma i säng. Imorgon är det tidig uppstigning och en dag bestående av några timmar på tidningen, shopping (läs: måste-grejer till lägenheten), besök hos mormor med tillhörande diskussion om än det ena och än det andra och därefter ska hela kvällen/natten vikas åt att packa och förstås plugga.

Enligt diverse tidningar hade Rusta mängder av snygga saker. Dessa hade jag verkligen velat ha. Men enligt Rustas hemsida så finns ingen av sakerna. Jävligt lotto. Suck, och gonatt.

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...