"Jag ville ha en brevvän..."

Sanningens ögonblick är verkligen humor! Jag tycker det är sanslöst underbart och killen som var med idag och i söndags får mig att tjuta av skratt. Så många roliga utförliga svar... När det hade räckt med ett ja eller ett nej. Jag blev helt begeistrad!

För att inte verka helt uppåt väggarna idag så kan jag passa på att gnälla på de så kallade "vännerna" som alltid hör av sig när jag som minst vill. De har en tendens att höra av sig när jag ska se Sanningens ögonblick (nä, jag vill inte ens diskutera programmet med er, jag vill se och höra nämligen) eller vid andra olämpliga tidpunkter.

Nu tar vi det pedagogiskt en gång för alla.
Hockeytime och TV-serier jag följer är tider det inte ska ringas på. Aldrig! Detsamma gäller tiderna för tidigt och för sent. För tidigt sover jag och det vet ni. Sluta ringa och väcka mig (såvida jag inte bett om det) och sluta ringa sent när jag försöker somna. Detsamma gäller sms och mms med bild på ert toabesök. Med särskilt betoning på det sista.

Vi kör dagens musiktips på det.
Little lies - Fleetwood Mac




Tja, inte första (eller sista) gången den låten varit med här i bloggen. Men så är det med bra låtar.

Go Philly! Herregud...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...