Önskelista

Många brukar ledsna lite på den här julklappshysterin när de blir äldre. I alla fall vad gäller sig själva och egna önsknningar. Istället lägger de fokus på vad de ska ge andra. Så är ju inte jag. Jag kan ärligt säga till er kära vänner att nej, jag har knappt bemödat mig en tanke på att fundera över vad ni ska få av mig i julklapp eller hur jag ska kunna finansiera era julklappar. Min hjärna har fullt upp med att fundera över vad jag ska ge mig själv och hur det ska betalas. Precis som vanligt alltså.

Nåväl, ni som ändå tycker om att ge andra julklappar ska få en tidig lista av mig så ni kan sätta igång julklappsletandet åt mig. Där ser ni. Nu tänker jag ju på andra än mig själv!

- Emporio Armani Diamonds. Observera antalet önskelistor denna parfym figurerat på nu. Det är det första jag skulle köpa om jag blev miljonär. Innan jag skänkte pengar till Kung Forsbergs fotforskning. Ni inser hur gärna jag vill ha den va?

- Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub

- Ole Henriksen Vitamin Plus

- Redken All Soft Heavy Cream


        




- Presentkort på Personlig almanacka

- Sex and The City-box och film

- Grey´s Anatomy säsong 3 och 4

- Påslakan, satin eller andra snygga

- Magnus Wernbloms bok
       



- Hockeybiljetter. Presentkort.

- Ridlektioner. Presentkort eller liknande.

- Gymkort. Presentkort.

- Körlektioner. Presentkort. Jag menar förstås inte som i att sjunga utan som i att köra bil.

- Presentkort på exempelvis H&M, Åhlens, Gina Tricot, Kicks, Cubus...

- Pengar.

- USA-resa eller Mac-dator. För den som tycker att jag har varit riktigt, riktigt snäll i år.

- Post it-lappar i större eller mindre mängder. För er som tycker jag har varit mindre snäll i år.

Och ett litet ps. Hud- och hårvårdprodukter finns mycket billigare på Lookfantastic.




Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte ensam om att skriva önskelista :) Att önska sig saker är lika viktigt som att ge bort saker, jag älskar julklappar och presenter överhuvudtaget. Viktigt är det att få dem saker som man önskar sig ;)

2008-12-01 @ 19:38:18
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...