"Jag vill inte. Jag vill. Jag."

"När det ändå finns så många ord, varför inte använda några som säger det jag egentligen menar?"
Två citat av Sveriges bästa grafiker och formgivare; HC Ericson.

Ja, varför inte? Men för egen del går det alldeles åt helvete med att säga det jag egentligen menar. Jag är expert på att låta bli att använda just de där orden som borde bli sagda.

Så istället ska jag redovisa vad jag har på schemat resten utav dagen:

- göra klart skoluppgift 1
- påbörja skoluppgift 2
- påbörja skoluppgift A
- komma på lite kreativa idéer till en affisch (skoluppgift 3)
- diska

Sedan har jag två roliga saker också: Se på Grey´s anatomy och äta popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...