Till Västerås nästa fredag?

Okej, än har han inte rapporterat något om foten. Men fram till dess att han säger något negativt så fortsätter jag att hoppas. Enligt rapporter så såg han i alla fall het ut och man blir ju inte förvånad att han visar spelmagi direkt.

Så nu är frågan om jag ska åka till Västerås nästa fredag? Icebreakers spelar sin tredje och sista match för den här gången mot Västerås den 13 augusti. Känns som att jag borde vara på plats då. Majk har redan avböjt. Mäster funderar. Och jag vill. Lite fundering på detta får det bli, helt enkelt.

För övrigt så tycker jag att det är så typiskt Kung Forsberg och övriga i Icebreakers att välja att spela i lilla Ramsele. Där är det inga pengar som lockar utan istället väljer de med hjärtat. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...