Här är det ni behöver på Spotify

Detta lyssnar jag på:
U2, Rolling Stones, Queen, Bruce Springsteen, Kiss, Johnny Cash, Bob Dylan, The Kinks, David Bowie, Thin Lizzy, Simon & Garfunkel, Coldplay, R.E.M, Oasis, Dire Straits, The Verve, Roy Orbison, John Denver, Black Sabbath, Twisted Sisters, Elvis Presley, Guns N´Roses, Deep Purple, America, The Mamas & The Papas, Van Halen, Mötley Crüe, Iggy Pop, Fleetwood Mac, Blondie, The Hives, Rainbow, Genesis, Foreigner, D-A-D, Cat Stevens, ZZ Top, Starship, Sweet, Bonnie Tyler, Alanis Morissette, Status Que, Tina Turner, ABBA, Dolly Parton, Suede, Duffy, The Beach Boys, Beatles, Gary Moore, The Pigeon Detectives, Kaiser Chiefs, Snow Patrol, Metallica, Bon Jovi, Alice Cooper, Cher, Bryan Adams, The Brother & The Holding Company, The Ark, Iron Maiden, Eskobar, Savage Garden, Amy Macdonald, Led Zeppelin, Broder Daniel, The Clash, Jumper, Siouxsie And The Banshees, Roxette, Whitesnake, Tom Petty and The Heartbreakers, Europe, Aerosmith, Bachman-Turner Overdrive, The Killers, Goo Goo Dolls, Blur, Madonna, The Pretenders, Billy Idol, The Cranberries, Creedence Clearwater Revival och Phil Collins.

(Läsvänlighet när det är som bäst...) Samt min kära mamma och eliten. Ibland. Och nu fortsätter matchen och då hoppas jag på att få lyssna på måltutan som signalerar fler ledningsmål för MODO.


Kommentarer
Postat av: Mike

Vad ska du skylla gårdagens nederlag då? FBK gnuggar på...

2010-12-05 @ 13:23:52
Postat av: Morran

Vad jag skyller på? Ja vad tror du? Är så grymt besviken på domaren. Han är så jävla kass att jag skulle vilja dra på han en smäll. Det är sant det.



Och vadå gnuggar? Jag gnuggar också på, och inte får jag med mig en massa tur för det.



Förresten, såg Bröderna Karlsson i går. Besvikelse.

2010-12-05 @ 18:13:10
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...