Heldag med jobb inleds med shopping

Grattis Marcus Hellner och Johan Olsson! Vilken spurt och laginsats! Ett vackert kapitel i svensk idrottshistoria som jag gärna ser tusen gånger om.

Reklamens bästa vän Morran slog till igen. När det trillade in ett erbjudande från H&M där det var halva priset på den jacka jag funderat lite på så kunde jag inte låta bli att göra dem till viljes. Klart jag ska hjälpa till att få världen på fötter igen genom att shoppa igång den!



Jacka, rutig blus/skjorta och en fin kofta. Är sugen på koftan i korall och jadegrön också, men det är mycket som finns på den där "sugenlistan", så det lär få vänta ett tag.

---

I dag blir det jobb för hela slanten. Hockey, innebandy, basket och fotboll är det som står på listan och utöver det ska jag tentaplugga och svulla OS. Blir ju en underbar hockeykväll.

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

den där koftan var jätte fin, fin färg! :)

2010-02-25 @ 20:28:33
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...