Tåget fortsätter med missnöje, bitterhet och gnäll

Nej, det är nog ingen förkylning utan influensa. Febern verkar vilja döda mig. Dessutom har regnet upphört och istället är det strålande sol, vindstilla och alldeles underbart. En perfekt dag för att bada, alltså. Ja, för alla andra utom jag då. Jag borde inte klaga, men när jag inte har något bättre för mig så blir det lätt så.

Men jag har ändå några aktiviteter på gång under dagen. Nu ska jag äta fiskbullar och sedan ska jag försöka göra lite research inför ett kommande jobb. Dessutom ska jag skriva fotboll och klockan tre är det dags för dagens första tv-tid. Då ska jag nämligen se Pippi Långstrump på rymmen och sedan ska jag nog varva Simpsons och Family Guy med att läsa Elsas Mode. Klockan nio är det återigen dags för TV:n i form av underbara filmen Tillsammans. Så oroa er inte för mig. Ha så roligt i solen ni. 

Tänkte avsluta med att jag inte helt dragit offerkoftan över mig. Jag har nämligen bokat tågbiljett tillbaka till Sundsvall och är glad över att jag kom billigt undan. Fick en ombokningsbar biljett för 468 kronor. Inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...