Vem är jag? Varför är jag här? Vad gör jag här?

Nej, den typen av självupptagna grubblerier har jag inte tid med. För jag har nämligen kommit in på utbildningen jag velat gå i flera år. Hurra!

Eller..? För vet ni, är det inte typiskt? Jag tror jag har ångrat mig. Kanske? Nu vet jag faktiskt inte om jag vill gå den. Är det rätt? Blir det bra? Har jag den motivationen? Vill jag?

Eller borde jag ge mig tid för de där självupptagna grubblerierna istället? Vad vill jag?

                                                                  Ingen aning.

Kommentarer
Postat av: erik only erik

hej . vad tycker du om min tröja på min blogg

Hiss eller Diss ?

2010-07-23 @ 01:32:57
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...