Belöningspresent: Paljettklänning från H&M

Torsdag igen och därmed nyheter från H&M. Skönt att ha en fast punkt och rutin här i livet! Ja men vad gör man när man drar in toppbetyg på skrivuppgiften, fyller år och är en allmänt helt underbar person? Jo, man belönar sig själv. Så det gjorde jag nu med den här paljettklänningen:


                                                                                                                                    Bild: H&M

Och fortsatt belöning blir att ta en paus i tentapluggandet och se MODO mot Timrå i kväll. Nervöst värre... Men först: Fortsätta pränta in allt om massmedier och journalistik.

Obs! Jag fyller som sagt år. Hade tänkt att inte göra någon stor grej av det men kom på att det inte är min grej det där riktigt. Att inte göra en grej av det. Så nu vill jag förtydliga att jag fyller 23 år! Hipp, hipp, hurra för mig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis!!!

2010-09-30 @ 19:15:34
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com
Postat av: Stickan

Grattis Grattis Grattis på den stora 23-årsdagen! Hoppas du hinner njuta av den lite iaf mellan allt tentaplugg och hockeytittande. Lycka till imorrn!

2010-09-30 @ 20:58:56
Postat av: Morran

Tack så jättemycket! <3

2010-10-04 @ 00:19:45
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: A

Hej! undrar ifalld du fortfarande har kvar paljettklänningen och ifall du är villig att sälja den? I så fall till vilket pris?



Kramis! (Svara gärna på min mail!)

2010-11-26 @ 16:39:07
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Vill du sälja klänningen? Tacksam för svar MVH

2011-11-09 @ 18:31:04
Postat av: Anonym

Hej tjejen. Grattis i efterskott. Tänkte se om du har kvar klänningen och vill sälja den? :)

Mvh

Joline

Svar: Hej! Tack så mycket! :) Tyvärr har jag inte kvar klänningen. Mvh Marie
Morran

2012-10-04 @ 23:43:42
Postat av: Sandra

Hej! Jag sitter just nu och funderar på att köpa en sån där paljettklänning på tradera, men är lite fundersam kring storleken (den jag ska köpa är small). Tänkte bara kolla hur den sitter i ryggen? Om du minns :) Om den är lite strechig (töjer sig lite efter ryggen) eller om den sitter åt hårt så att den spänns när man sträcker sig. Dålig beskrivning men hoppas du förstår haha! Vore jättegulligt om du kunde svara till min mail!
/[email protected]

2012-10-10 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...