Vitt, rosa och rosor

Inredningen i lägenheten har sakta och osäkert börjat ta form. Häromdagen fick jag hem en jättesöt lampa att ha till mitt tänkta nattduksbord och ett påslakan som passar in i mitt shabby chic-tänk.


                                                                                                                                   Bilder: Jotex

Priserna var studentvänliga. I alla fall med 50 procents rabatt. Förstår ni vilken lågprisjägare jag är? Det är kanske svårt att tänka sig, men så är det. Påslakanet gick på 49 kronor. Ja, som hittat. Lampan kostar normalt 299 kronor men med halva priset på dyraste varan blev det ett kanonpris.

Tänk att en så "manlig" tjej kan vara så jävulskt tjejig. Nu kanske vi kan kontatera det en gång för alla - att jag faktiskt är en alldeles lagom perfekt blandning. Liksom det bästa från båda sidor. Nu: Fira MODOs seger med lite choklad och förstås plugga.


Kommentarer
Postat av: Josefine L

Men du, den där lampan var ju äckligt ful! :p

2010-09-13 @ 00:36:02
URL: http://strindlund.blogg.se/
Postat av: Morran

Säger hon som hade döskallar på skorna! ;) Klanka inte ner på min söta lampa! Tänk dig den på nattduksbordet och sen en vas med blommor. Mmmmm! :)

2010-09-13 @ 00:52:19
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...