Bobcat 2 ser ut att kunna få en rival

Nu är det, typ, bestämt att jag ska köpa en iphone. Ja, med betoning på typ. Med tanke på hur oteknisk jag är och att jag ännu inte riktigt vet om jag är i behov av en teknisk supergrej har jag ännu en del tveksamhem kvar. Det lutar dock åt att det blir köp. Men då kvarstår tre viktiga frågor:

  • Svart eller vit?
  • Vilken av dem? Trean (3GS alltså, fördel: mycket billigare)? Fyran? Eller vänta på femman?
  • Ska jag ha kvar gamla numret eller ta ett nytt?

För enkelhetens skull behåller jag mitt gamla kort och slipper informera hela allmänheten om bytet. För min inre frids skull skaffar jag ett nytt kort, det vill säga nummer, och använder det i iphonen och har kvar det gamla i Bobcat 2.

Då slipper jag byta och krångla ifall jag känner att det är Bobcat 2 som ska få följa med mig just den dagen. Eller kan man ens byta emellan så där? 

Upplys mig! Hjälp mig! 


                                              Svart eller vit? Vilket dilemma...

Och under tiden jag funderar går jag till jobbet. Adios!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vit, då ser man att det är en Applegrej

Svart däremot, om man inte vill att det ska synas.

2011-08-09 @ 00:01:33
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...