Hjälp vad tiden går fort

Snart en månad i mitt nya hem och jag trivs väldigt bra. Saknar mina möbler en del, men snart kommer mina älsklingar att vara på plats. Men lite till ska jag nog lyckas klämma in här. Jag och mina undersåtar var på Ikea förra veckan och jag hittade en del som ska flytta in här snarast.

Bland annat de här sängkläderna:


                                                      Morran – romantikern?

Nu blir det läggdags. Har jobbat (mycket VM-fotboll och golf i dag) och känner mig inte superpigg. Måste vila så jag är i form inför morgondagen då jag är L E D I G och ska umgås med undersåtarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...