Vad jag gör när jag borde sova

I dag har jag varit ledig och inte gjort något alls. Jo, jag var med till Deje och hämtade en bakaxel till gula faran. Intressant.

Men nu så här på kvällen/natten blev jag lite jobbsugen. Eller Indesignsugen. Eller mest Kung Forsberg-sugen. Så det blev en semifriläggnings-övning. Resultatet:


Lägg ingen vikt vid texten. Poängen är semifriläggningen, alltså Kung Forsbergs huvud och arm som ligger över rubriken.

Blev helt okej ändå, tycker jag. Speciellt med tanke på att jag sitter med bärbar dator och utan mus... Har dessutom aldrig gjort en semifriläggning tidigare och la inte ner någon energi på att få det snyggt utan ville bara få till tekniken. Och visst duger det för att vara första gången? Nu du lilla Blonda Häxan, numera ligger du allt i lä! 

---

Jag var på jätterolig inflyttningsfest i helgen – och kom hem med en julstake. Alltid ska jag lyckas roffa åt mig något. Den fina egenskapen hos mig är nog faktiskt på topp-tusen.

---

 Kom på att jag kan slå hål på den obefintliga tröttheten med att se ett avsnitt av Macahan. Kanske blir sängen nu ändå? Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...