H&M kan man lita på

Jo men sa jag inte det, att jag ville ha en enkel hair cuff i guld? Och att jag ville köpa från en nätbutik jag redan känner till. Då kommer H&M med sina höstnyheter – och givetvis har jätten hört mina desperata böner!
                                                    Finns i guld och silver, 39,50 kr/st
 
H&M kan var verkligen lita på. Inte nog med att jag nu får en i guld, jag tog också med en i silver. Det gäller ju att passa på, ni vet...
 
Någon man däremot inte kan lita på är tydligen mig. Var det inte jag som hade köpstopp? Tydligen inte länge. Fast det klart. Man kan alltid lita på att det aldrig går att lita på mig. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Em

Löv u! <3

Svar: Löv u2! <3
Morran

2012-07-26 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...