Morran som barnuppfostrare

Nu är det bara en jobbkväll kvar och sedan är jag ledig i tre sammanhängande dagar. I morgon ska jag träffa Lurke (så efterlängtat!) en snabbis på morgonen, göra ännu en ny synundersökning (stammis där tack vare dessa bångstyriga million dollars-ögonen jag besitter) och vid lunch susar jag och Mäster iväg till Göteborg.
 
Ska göra framför allt två saker: pussa lilla fightern och läsa godnattsaga för henne om Kung Forsberg och Zeb Macahan. Hon ska få höra allt om männen, myterna, legenderna och jag lovar att hon inte kommer att behöva gå miste om någon information om världens bästa hockeyspelare. 
 
Hon behöver en rejäl hockeydos nu. Jag är nämligen rädd att den där ungen annars kommer att bli för insnöad på fotboll i stället för hockey – och det får inte hända!  
 
                    
                                                                Glad Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...