I Övik bor det bara bra människor

I går var det ju väldigt trevligt. Kändes som att EM-festen dog redan innan den hunnit börja. Livet leker-känsla på hög nivå. I går tröstade jag mig med Dumle. I dag (sorger ska man låta sitta i!) tröstar jag mig med det här vackra ljudet:  



Och för oss som inte kan höra dessa underbara toner utan att bli lite smått sugna på världens bästa serie, genom alla tider och kategorier, kommer här förstås ett ihopklipp kort nog för att hinnas med innan rusning till jobb:



"Zebulon "Zeb" Macahan (James Arness) is a real man of rare moral fibre. Raw strength, stands up for the weak, becomes a Legend. Makes Chuck Norris and Dirty Harry look like babies."

---

Fick Kings lyfta bucklan i natt? Det har jag hållit mig från att ta reda på. Satt inte uppe i natt och har av någon ytterst konstig anledning fått för mig att jag måste vänta med att kolla till dess att jag kommer till jobbet. Får för mig att denna taktik ska göra att svaret på min fråga blir JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...