För oss som tycker att wordfeud inte duger

Nya utmaningen: kerna bokstäverna så likt ett visst typsnitt som möjligt.

http://type.method.ac

 
Det tog ett par gånger att få hundra procent!
 
Jag får nog säga att även om jag anser mig ha en ganska god typografisk koll (man blir ju lätt lite nördig inom det området när man håller på med grafisk design) så har jag enormt mycket kvar att lära. Det här var en fin påminnelse om det. 
 
---
 
Sitter på jobbet och sportar (eller ja, det är väl mest de som det ska stå om i tidningen i morgon som är de som i direkt mening sportar. Mitt sportande handlar väl mer om att motionera fingrarna över tangenterna och musen*...) och känner lite så här: vad fan ska det gå så länge mellan matcherna för? MODO spelade ju i lördags och nu är det inte dags förrän i morgon. Borde varit dags i går.
 
*Obs! Gärna inga missppfattningar om det där, tack!
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...