En liten dagens

  • Kom igen och kvittera nu, MODO!
  • Har haft körkortsteori i dag. På engelska.
  • Skulle så innerligt jättegärna ägna resten av kvällen (efter hockeyn) till att plugga teori, men tyvärr går det inte. Överstrykningspennan är nämligen slut och att plugga utan att kunna överstryka går faktiskt inte. Tyvärr.
  • Fem minusgrader i kväll. Jag spyr.
  • Måste städa.
  • Jag har blivit överkänslig av parfym. Nu inte bara får jag ont i huvudet av stora parfymmängder, utan nu mår jag dåligt bara av att hålla i en flaska. Är väldigt oroad över detta. 
  • Riskettan i morgon. Det är bara steg ett, men väl ett steg framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...