www.villsomna.nu

Suck. Nu är jag sjuk. Febrig och allmänt sjuklig. Febern släppte tidigare i dag och jag trodde, som alltid, att jag lyckats lura förkylningen. Men inte då! Givetvis ska jag åka på skiten jag också, precis som alla andra.
 
Nu sitter jag här och är makabert trött. Vill inget hellre än att komma i säng, men är för trött för att sminka av mig. Att jag aldrig lär mig läxan? Varför inte tvätta mig och göra mig klar för sängen direkt jag kommer hem från roligheterna innan jag hinner bli så trött att jag inte orkar?
 
Ja, detta kan ha varit mitt mest onödiga inlägg någonsin alla kategorier sedan jag började blogga 2006 (i alla fall topp-fem), men vad gör man annars mitt i natten när alla redan somnat och Gary Bettman inte styrde upp så NHL kunde dra i gång säsongen?
 
Nåja. Dags att ta itu med själv. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...