Bara 25 dagar kvar...

Av någon outgrundlig anledning såg jag till att dra på mig lite jobb nu när jag är ledig. Så nu sitter jag här och skriver en artikel, försöker få tag på folk för att kunna skriva klart den, och gör lite research inför nästa jobb.
 
Ser att Samuel Påhlsson blir MODO:s kapten. Jag var tvungen kolla på datumet för den nyheten, för jag trodde nämligen att det där var klart sedan ett bra tag tidigare. Men nej. Tydligen är jag lite före min tid. Hur som helst kanske det säger sig själv att jag, som redan hade tagit det för givet, tycker att det var ett väldigt bra val. 
 
---
 
Bankomaten och Mäster förstår inte alltid varandra.
Bankomaten: Vad gör du här? Du är ju bara i vägen.
Mäster: Men du sa ju att jag skulle komma hit på kaffe...
Bankomaten: Men jag pratar inte med dig. Jag pratar ju med katten.
Mäster: Jaha...
 
---
 
Blogg.se har fått taggarna att fungera nu igen. Bra! När jag får tid ska jag tagga gamla inlägg så att även de kommer med sedan när tagg-funktionen är i full gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...