Nästa biobesök ska jag se ...

... Water for elephants.

En av mina favoriter avdelning kvinnliga skådespelare och surmuppen nummer ett i samma film. Ja, det måste jag se.



Det vore kanske något för Timråtattarna också? Så kan vi följa upp med Twilight-maraton (så vi har en ursäkt för att vräka i oss Gino). Vad säger ni?

---

I dag har jag firat guldhjältarna Dragons på torget, lunchat med bossen och glömt kvar jackan ute på ett jobb så jag fått gå klädd i en regnponcho i storlek XXXXXXXL. Nu ska jag korra sista artikeln och sedan dra mig hemåt. I helgen ska jag bara göra tre saker: hockeyladda, vila och bli blond. Och leka med min vapendragare, men det räknar jag knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...