Det drar ihop sig!

September och därmed officiellt höst. Dagen vi alla går och väntar på kommer närmare och närmare. Och nej, jag menar inte vare sig elitseriestarten eller NHL-premiären. Jag menar förstås MIN stora dag. För att underlätta vardagen för er ger jag er förstås årets önskelista, utan inbördes ordning.

I år vill jag ha:


                                       Vill bara ha, och ha, och ha...

Men trots allt är det ju en del dagar kvar till den stora dagen. Chansen finns alltså att listan uppdateras. Men innan jag ens tänker tanken på att komma på fler saker jag vill ha ska jag ägna dagen åt jobb. Hej fotboll för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är ganska ledig. Tisdag em, och torsdag fm är de enda tiderna jag är spikat upptagen, och min läsning kan jag ju planera runt annat roligt. Så det blir Sanna som är mer upptagen än mig.

2011-09-04 @ 17:34:15
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...