Er höjdpunkt på året: Min önskelista

ÄNTLIGEN!
 
Äntligen är vi inne i början av september och jag, som är Sveriges mest present-kåta person, kan med gott samvete presentera min önskelista inför min stundande 25-årsdag.
 
Här är den:
Alltså, det var fan svårt i år. Kanske börjar växa ur den här present-kåtheten? Fast nja, jag tror snarare att det är att jag börjat bli mer öppen för överraskningar. Ni känner ju mig, ni vet vad som går hem.
 
Och om inte annat så har jag ju ett så fruktansvärt behagligt humör att ni knappast behöver vara rädda för att ge mig fel present. Eller?
 
En sådan här är ju annars ett hett stalltips!
 
 
Obs! Kolla in den här listan lite då och då fram till den stora dagen. Med största sannolikhet kommer den att uppdateras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...