Jag tror att jag har hittat dem...

Ni vet ju vilket problem jag hade. Men nu tror jag att jag kan ha hittat rätt! På Zalando hittade jag ett par stövlar i rätt prisklass, rätt utseende och med vad det verkar även rätt storlek:
 
 
Caprice klassiska stövlar
 
Jag har just beställt dem, så jag väntar med att ropa hej förrän de är över bäcken och provade. Men än så länge andas vi ut lite lätt.
 
---
 
Lönen har kommit in nu. Den var nog bara fast i en luftbubbla någonstans i natt. Nu är den på plats och ordningen är återställd.
 
---
 
Jag brukar skryta med att det ska till mycket för att jag ska gå upp i puls. Det mesta göre sig icke besvär, så att säga. Men jag kan erkänna att jag är aningen, aningen småspänd inför MODO:s match i kväll. Bara sex timmar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...