Jonasén presenterar sig

Marcus Jonasén presenterar sig direkt. Vilken glöd han har! Han imponerar kungligt och visar att han är väl värd en plats hos världens bästa hjältar.

Läs mer om Jonasén här,  här och här.

I övrigt behövs en rejäl uppryckning nu i tredje, MODO. Jag ska skriva en essä samtidigt också, gör mig inte nervös.

---

Biljetterna till MODO - Timrå på lördag ligger här i tryggt förvar. Imorgon åker jag till Fröken Bitter och Norrland, och matchen på lördag kommer förhoppningsvis bli en tidig födelsedagspresent till mig. Lillasyster Timrå ska få känna på när guldhjältarna visar vilka som regerar i hockeysverige.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det gick vägen och vilken match av Jonasén, Warg och Tolsa. Det gillar vi :D Forstätt i den stilen!

2007-09-25 @ 21:47:20
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...