Accessora 2 år - massor av erbjudanden

Accessora firar 2 år och gör det genom massor av förbättringar så som flera nya märken, billigare fraktavgifter, möjlighet till att betala via fraktura, blogg med mera.

Dessutom ges under denna vecka 15 procent rabatt på Accessoras bästsäljare och gratis frakt!

image24


Jag hittar som vanligt massor jag vill ha, men min budget hålls just nu i strama tyglar. Positivt är det dock att jag fått lite ordning på smeten idag, och det verkar som det nog ska kunna bli bra det där till slut.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Sova känns dock inte särskilt intressant, men jag kanske kan läsa något istället. Laddning inför friidrotten imorgon ju!

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...