Kanonerbjudande från Cocoo och Glamour

Som Glamourläsare får man under den 20:e-23:e september 50 procent rabatt på hela Cocoos sortiment.

Utöver halva priset på Cocoo får man också under samma dagar också 30 procent rabatt  på La Redoute, 25 procent rabatt på Bianco och 50 kronor rabatt på den kritikerrosade filmen En ung Jane Austen.

Från Cocoo är det dessutom fraktfritt, så där ska man nog kunna hitta en hel del till bra pris. Tyvärr består min shopping nu mestadels av studentlitteratur. Kul värre.

Nu hoppas jag dock att min nya mobil kommer idag! Det behövs verkligen, så min gamla kan få en välförtjänt vila i en gammal byrålåda eller säljas till någon som tycker om honom mer än vad jag gör. Vem nu det skulle vara.

Nåväl, sol idag! IGEN!

Kommentarer
Postat av: sassa

den smyckessidan hade massa fint ju. ja ska lätt betsälla:)

2007-08-24 @ 17:19:13
Postat av: Häx

Hallå, hur får man den där rabatten?? Jag behöver skor från Bianco!!

2007-08-25 @ 17:12:32
Postat av: Sandra

Tack tack :) Hoppas mobilen är bra, älskar Sony Ericsson :)

2007-08-26 @ 19:43:29
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Morran

Sassa: Ja, det var därifrån jag beställde den omtjatade jordgubben du vet! ;)
Häx: Varför svarade du inte idag när vi ringde?! Grrr! Lever du? Om så är fallet, så behöver du kupongen från Glamour. Jag kan, eftersom du är du, skicka den till dig om du inte vill ta av dina pengar som ska gå till hyra (hahahah!) och skicka den till dig. Jag lär väl knappast ha råd med skor ändå, höhö! Puss.

2007-08-27 @ 22:38:02
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

aha ok! ja den vill ja oxå ha om den finns kvar då när man fick rabatt. den finns ju nu iaf. sen vill ja ha massor från kyssjohanna där u beställde armbandet. synd d inte va rabatt där med.

2007-08-28 @ 16:44:33
Postat av: Morran

Ja, Kyssjohanna har hur mycket som helst!

2007-08-29 @ 03:52:46
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...