Nedräkning...

Nu är det 36 dagar kvar till Elitserien drar igång och Djurgården ska få spö av Svenska Mästarna MODO Hockey. Nedräkningen har börjat. Det känns som det kommer bli en kanonsäsong. IGEN!

Hockeyabstinensen är enorm, och det är tur Linda hittar nya videor man kan stilla den med lite. Från MODOs internmatch. Förstut är Salle och sist kommer The Big One Peter Forsberg. Man får gåshud bara av att se videon och höra de stående ovationerna och se kung Werner tas emot med stort jubel, och då var jag inte ens på plats. Hade jag varit där hade jag antagligen dött av gåshud i allt för stor grad.





Herregud! Wernblom är tillbaka!

Det är så att man smäller av. Jag ska svala mig lite genom att se på TV.

Kommentarer
Postat av: Linda

36 dagar kvar! Snart bara en månad! Shit, vad jag längtar. Man får verkligen gåshud av att se på den videon och jag kan meddela att det inte var långt ifrån tårarna.
Werner är tillbaka! YES!

2007-08-20 @ 20:04:19
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Jag kommer ihåg när jag satt i fysiksalen i min gamla skola och sa till en dåvarande klasskompis som är MODOit att det var 145 dagar kvar till nedsläpp. 36 dagar kvar, shiit!

2007-08-20 @ 20:28:16
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...