Ridbilder

Jag funderar på att ändra planerna inför nästa höst, och istället för lösa kurser söka in till Bildjournalistikprogrammet på Mittuniversitetet. Chansen att komma in där är inte minimal, trots allt, och även om det inte är det jag helst vill göra tror jag det skulle vara en bra utbildning.

Vill jag söka det programmet måste jag dock läsa Foto B och att bli en bättre fotograf är nog inte helt fel... Därför fick kameran hänga med upp till stallet idag och fota lite. Som vanligt när jag sköter kameran är det motivet och inte min fotokunnighet som är något att hänga i granen.

Hästarna skötte sig väldigt bra och ridningen går framåt för både C och M, och för Ulan och Villes del har konditionen förbättrats avsevärt och dessutom börjar det till och med komma fram lite muskler. Ser riktigt bra ut!


image7



     


Åh vad jag saknar Guldlock! Eskilstuna... Alldeles för långt bort.

---

Jag ska förhoppningsvis få en ny mobil. Den här lilla sötnosen ska förhoppningsvis bli min. En blå vill jag ha, och förhoppningsvis kan jag få den imorgon! 

En ny mobil är verkligen på tiden.

Tjipp, tjipp. Storstädning står på schemat. 

image1 

Kommentarer
Postat av: sassa

fanny va mkt finare ju;) o mindre haha. ville e sötast.

2007-08-20 @ 17:41:42
Postat av: sassa

just d. länkarna e knöppa ju. dom e bredvid varandra o på två ställen en del... fult ju;)

2007-08-20 @ 17:53:34
Postat av: Morran

Haha! Jo mindre var hon, men de är fina allihop ju. ;) Ja jag vet, det blev struligt när jag skulle göra flera länkkategorier. Ska försöka få ordning på det.

2007-08-20 @ 19:41:09
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

:) ja tror d blir norge i mitten av september typ

2007-08-21 @ 21:02:02
Postat av: Fjoll

Åh, söta Ville! :love:

2007-08-22 @ 08:14:30
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...