Vad man lärt sig denna sommaren, del två

...Solen tittar alltid fram när det är som lämpligast.

Arvika har världens sommarväder just nu! Som om inte det vore nog har jag dessutom kvar fyra lediga dagar innan C-kursen startar på måndag.

Igår var en riktigt trevlig dag, inte bara för att Svenska Mästarna spelade hem säsongens första seger, utan också för 1-0 segern över USA och den icke sportbetoande delen av livet. Fika, flams och trams och långpromenad med Murke och Piggelin.

För övrigt är Shaggy en av världens största töntar, välförtjänt dömd av Murke och mig.

Nu: Sol, nya Cosmo och milkshake!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar att jag vore ledig om dagarna så jag också kunde tillbringa min tid i solen.

2007-08-23 @ 16:55:50
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...