Vad man lärt sig denna sommaren...

...Solen tittar alltid fram när det är som olämpligast.

En av sommarens vackraste dagar. Strålande sol och varmt, varmt, varmt. Givetvis är det så tragiskt att jag ska bygga hage.

Det kunde man ju förstå, att solen skulle titta fram just när det ska byggas. Vad tusan. Bygga hage vill man göra i regn. Dels för att det blit mindre jobbigt då, och sedan framförallt för att man ska få "spara in" en varm och solig dag och istället få ta den vid ett annat tillfälle. Exempelvis imorgon när jag har tid att ligga i solen och må bra.

Nåja, hagbygge nu. Solen kanske är uppe även när jag kommer hem och kan lägga mig ute på gräsmattan med ett nytt nummer av Cosmo, förhoppningsvis.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha...din idé är klockren! Snacka om att man skulle bli motiverad och man skulle verkligen ge allt då de står där och peppar än. Så vi borde mejla in detta förslag. Snacka om att vi skulle bli vältränad rätt snabbt! HAHA! och jag vågar knappt tänka på hur mycket man skulle svettas och dregla då det är Salle's tur att träna med oss ;)

2007-08-21 @ 11:34:44
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: sassa

vad glad du inte kör hö!;)

2007-08-21 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...