Vill jag så kan jag så ska jag

Jag fastnade för ett test om självbilden innan jag hann gå och lägga mig. Gör testet HÄR!

Ditt resultat på självbildstestet:


Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är högt. Troligtvis så tycker du att det är roligt att prestera och vill hela tiden utvecklas, du ser motgångar som utmaningar och är realistisk när det gäller att bedöma vad du klarar av.


Du går inte runt och ständigt önskar att livet vore annorlunda, övertygad om att du själv inte kan göra något åt det. Har du både självkänsla och självförtroende vet du att du kan förändra ditt liv. Du vet att du är värd att vara lycklig.

Ett bra sätt att behålla den inställningen är att lära sig att slappna av och att jobba med mental träning. Här har du jättevinster att hämta. Ladda ner ett par avslappningsövningar, lyssna, väx och njut. Om det är ett redskap som passar dig har du möjlighet att beställa cd-skivor med fler övningar. Du kan också gå igenom tipsen för att se om du får inspiration till ytterligare utveckling.


image25

Ungefär så där ser jag ut i tid och otid (klicka för att se. Idiotbloggen kan ju inget, förstås). Antingen den till höger, eller den till vänster. Det tyder nog på att jag är en mycket realistisk och intelligent person. Eller ja, det känns jäkligt givet faktiskt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, alltså jag beställde inte den telefonen du har beställt :P Men när jag beställde min mobil i julas tog det bara en dag innan jag fick den :) Håller tummarna att du får din snart också :)
Jag hoppas verkligen att det funkar, annars vet jag inte vad det är för fel på mig och min hy :P Skulle vara så skönt att slippa dessa "eviga" problem.

2007-08-29 @ 12:00:55
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...