VIP på Nöjes

 Stockholmsfjollan har fixat VIP-biljetter på Nöjesfabriken imorgon. Med andra ord gratis inträde och gratis buffé, och det skulle kunna bli en kanonkväll med andra ord. Gratis är ju alltid gott, som man säger.

Men, som alltid är det ett men. Jag ska jobba på söndag. Skönt med jobb, men typiskt att det ska sammanfalla med detta. Fjollans idé var att jag skulle strunta i utgång, men i alla fall komma på buffén, och jag har försökt få ihop det. Jag skulle kunna ta mig dit med 15.32-tåget imorgon även om det blir väldigt stressigt med tanke på att hela förmiddagen är vikt åt att köra hö, men tyvärr vill inte vare sig bussar eller tåg sammarbeta med mig. Inget tåg eller buss går hem sent på lördag, och det tidigaste hem på söndag går klockan 13.42, vilket förstås inte fungerar eftersom jag börjar jobba klockan 10.

Surt värre, med andra ord. Med tanke på min hemska ekonomi under sommaren förtjänar jag utgång, och det hade så klart varit ypperligt just nu när det till och med är gratis. Dessutom, som pricken över i, skulle Fjollans sköna blondin komma upp (eller blir det ner?) nu på lördag, och henne hade det också varit ett nöje (tror jag? Man vet ju aldrig med dessa blondiner...) att träffa.

Usch, vad fan ska Nöjes prompt ha sitt nyöppnande just imorgon för? Varför inte nästa helg? Suck, suck, suck.

Ibland, så tycker jag så oerhört synd om mig. Ja, det är helt makalöst faktiskt.

Nu är frågan... Finns någon snäll människa med en förkärlek till mig och att köra bil, som skulle kunna tänka sig hämta mig på Nöjes imorgon? Då skulle jag i alla fall kunna få äta buffé med Fjollan och Blondinen, vilket jag tror skulle vara precis lika galet som själva utgången. Hoho! Min käre far är skyldig mig 995 kronor, och ligger alltså skapligt bra till för att få en förfrågan. Dock bör jag tänka ut ytterligare något mer att ha som hållhake på honom... Och det är svårt med tanke på att mina tankar mest vill fundera på vad för typ av bråck det möjligen är Kung Forsberg opererats för... Kanske ljumskbråck? Nåväl, det kanske inte ens är sanna uppgifter. Man vet ju aldrig. Usch, vad jag spekulerar och funderar. Man skulle ju kunna tro att jag är besatt av Kung Forsberg...

image1



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Fy fan vad jag skrattade när jag läste det om Wallin! Hur längesen var det detta inträffade?
Nääärru, Wernblom är kan inte mäta sig med Wallin. Wallin är utan tvekan det bästa nyförvärvet. You will se:P

2007-09-01 @ 00:41:47
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Morran

Anna: Haha, vi kanske gick i sexan eller sjuan... Haha! Jag tror vi väckte honom dessutom. Mohaha!
Pfft. Wallin är och förblir en liten pöjk. Tacka vet jag Wernblom. Nä, seriöst är jag rädd för vad Wallin kan åstadkomma i FBK. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ville ha honom i MODO.

2007-09-01 @ 01:42:12
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

vip på nöjes?? men skit i nöjes. hörru glöm inte arvika;) blev d någon buffé då?=)

2007-09-01 @ 15:51:47
Postat av: blondinen ;)

haha ja de är väl jag som är blondinen då ;) och för att göra de ännu bättre bjuder jag på en kommentar "men är inte kalmar ölands huvudstad?"
hörs ;)

2007-09-01 @ 16:42:03
URL: http://deluxee.blogg.se
Postat av: Morran

Sassa: Jag glömmer, tyvärr, inte Arvika i första taget. Höhö. Nej, för ingen kan skjutsa. :( Nu får jag inte träffa mitt miffo och blondinen! Fy fan!
Blondinen: HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Fan, säg till Lina att hon spelar in allt du säger ikväll/natt, så jag kan få höra det på måndag. Jag vill få höra den betyktade blondinen in action nu. :)Och jag tycker du ska se till att våldsgästa henne någon mer helg, när jag också kan vara med! Ohoo! :)

2007-09-01 @ 17:05:28
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...