Wissman, FINAL!

NU!

Jag dör av spänning!

---

Update:

Vilket lopp av Johan Wissman! Han gjorde ett kanonlopp och visade hur stark han är som kan ladda om direkt efter en sådan urladdning han gjorde i semifinalen. Han klarade med råge sitt mål, och gjorde det desustom med bravur.

En åttondeplats i 400 meter på VM, det är riktigt, riktigt imponerande. Hopp, hopp upp på piedestalen.

---

Kung Forsberg ska enligt Philadelphia Inqurier ha opererats för bråck under tisdagen i Montreal, skriver Aftonbladet idag.

Ibland har jag funderat lite på vilken sjukligt bra läkarstudent jag skulle bli, om jag bara kom in på utbildningen. För det första finns det få som har sådan kunskap om diverse olika sjukdomar och skador en människa (läs: Peter Forsberg) kan drabbas av, och för det andra skulle jag med glädje kasta mig över all typ av kurslitteratur för att läsa mer och lära mig exakt hur hans opererade mjälte påverkar honom nu för tiden, och liknande.

Som läkare har man dessutom en skapligt bra lön. Vad fasen,. det kanske vore något för mig det?

Förhoppningsvis börjar läkarutbildningen snarast möjligt med antagningsprov där de struntar i de sökandes betyg och istället går efter förkunskaper och intresse. Jag skulle komma in som nummer ett.

Säkerligen.

image1
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag antar att du menar läkarutbildningen och inte lärarutbildningen? Du har skrivit lärar två gånger, fick det hela lite svårt att gå ihop först ;P

2007-08-31 @ 21:20:15
URL: http://www.nogg.se/megasus
Postat av: Morran

Isabelle: Oj! :o Ja, det ska vara läkarutbildningen. Det är jag som är dum, haha. Har ändrat det nu.

2007-08-31 @ 22:52:54
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

du kansnke kan bli hans privata läkare;) du skulle ju iaf göra allt för att han skulle bli frisk=)

2007-09-01 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...