Hjärtat skriker

Det var ett tag sedan nu, men jag fick ett litet anfall igen efter att ha haft nostalgisk kväll med Colorado. Mitt hjärta skrek efter mer hockeyporr och jag bölade och saknade saker som det här:


 

 

 

 





Vad, vad, vad händer om den mannen inte spelar elithockey igen? Kommer världen verkligen fortsätta snurra?

---

5-0 i baken igår. Hemma i banken. Jag är så jävla glad att jag missade matchen.

Nu blir det läggdags istället för NHL-hockey. Tidig uppgång och mycket att göra imorgon och jag borde egentligen ha lagt mig för länge sedan. Gonatt.

image136


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag ska försöka skärpa mig med bloggningen , inläggen har blivit så trista på sistone. Men nu så , here I come! XD

Hoppas du drömde nåt bra , att han kommer tillbax. Och att du är sanndrömmare. =)

2007-12-20 @ 09:04:43
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Emma

Jäkligt bra låt på det tredje klippet , the biggest the best better than the rest... lalala.. :D

2007-12-20 @ 10:11:47
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...