Allt är som vanligt igen

Ny vecka nu, nya tag. Veckan som var är över och det är lika bra att sätta igång med allt igen så det blir som vanligt. Jag ska sätta igång bloggandet igen, plugga och sköta mitt liv. Idag är det att fixa en intervjuguide, strukturera upp arbetet med c-uppsatsen samt fortsätta jaga journalister som är målet. Dessutom ska jag ta tag i mitt rum och sortera alla tidningar, fixa en budget (det vill säga reda upp röran efter alla pengar som jag råkat handlat upp) samta agera ponnyvakt.

Till och med på Nina Hemmingssons seriestrippar syns det att mitt liv börjar bli som vanligt igen. Fröken Bitter är tillbaka istället för Stockholmsfjollan och i vanlig ordning står jag och Bitter och raljerar. Här nedan har Hemmingsson avbildat oss och visar hur Fröken Bitter gnäller och hur jag stöttar hennes resonemang.


image190
Fröken Bitter till vänster, Morran till höger


Som sagt, allt är som vanligt igen.

image136

Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt värre! :/ Men jag ska absolut hjälpa dig! :D

2007-11-19 @ 16:22:28
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! för att öka mellanrummet, sätt en högre siffra i padding under h3. Hoppas det blir bra! =)

2007-11-20 @ 06:38:05
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden igen :)

2007-11-20 @ 09:47:50
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...