Det blir ingen landskamp för min del

Det blir för dyrt. Jag köpte biljetter och var beredd att betala dyra bensinpengar för pengar jag egentligen inte har, för att få se kung Forsberg. Men nu känns det inte lika lockande att lägga 1500 kronor på det. Jag tar hellre pengarna till en annan landskamp vid ett tillfälle som passar bättre.

Istället blir det en heldag på universitetet imorgon. 8-12 ska vi ha föreläsning om SPSS och därefter ska jag ha handledning om min C-uppsats samt diskutera komplettering från en tidigare kurs. Efter det ska jag försöka hitta en och annan bok jag kan använda mig av i inledningen av arbetet med uppsatsen.

---

Inatt spelar både Philadelphia Flyers och Colorado Avalanche, men jag satsar nog på att komma i säng tidigt ikväll för att orka upp klockan fem imorgon bitti. Usch, jag lider så oftantligt med mig själv.

image136


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad synd att det inte blir någon landskamp för din del. Men jag förstår dig! Bättre att spara dessa pengar till ett senare tillfälle, nu när Forsberg ej är med.

2007-11-07 @ 20:59:53
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Synd! Men jag lovar att heja för dig också! =)

2007-11-08 @ 06:25:01
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Therese

Vad trist att det inte blir någon resa till Jönköping. Men jag förstår dig och hade förmodligen gjort samma sak. Även jag kommer att heja lite för dig med. :)

2007-11-08 @ 13:52:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5326

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...