Fröken Bitters definition av humor

Fröken Bitters definition av humor.

Läs hela inlägget här.

Vi andra tycker det var... sådär va?

---

Dåligt bloggande nu de senaste dagarna, men jag skyller ifrån mig på min förkylning, hosta och feber och ska sätta igång bloggandet igen på allvar senast imorgon. Nu blir det fortsatt hockey och sedan förfest (fast utan fortsatt utgång) hos Jojjo och imorgon blir det jobb. Under veckan som kommer ska jag ta itu med gårdagens hemskheter och fixa mina kompletteringar (på ren svenska: ordna upp mitt liv).

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det dags att börja blogga igen tycker jag :) Hoppas du mår bättre idag!

2007-11-04 @ 21:52:21
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...