Lyckan ler mot mig

Inte nog med att min hostmedicin inte ens är särskilt hemsk utan nästan god, nu vinner MODO igen! Magnus Wernblom visade vägen och satte själv både 1-0 och 2-0 målen i matchen mot Södertälje (som nu ligger på jumboplatsen i tabellen efter dagens spelade matcher) som slutade 4-0 till MODOs favör. 

Mr. MODO svarade också på frågor från Expressens läsare igår:


image153



Är det bara jag som undrar om Johanna är psedonym för Emma? Hoho.

---

Karol Krizan höll återigen nollan, och Patrick Yetman fortsätter vara den riviga sniper man hoppats på. Fjärde målet på lika antal matcher nu, underbart skönt. Dessutom fick även Andreas Salomonsson sätta sitt första för säsongen och det känns riktigt bra nu. Försvarsspelet är ruggigt bra och spelet blir bättre och bättre. Mysigt värre, alltså.

---

Inlämning av hemtentan imorgon, och nu börjar det på allvar bli panik. Som vanligt, med andra ord.

image136



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! :D:D:D:D Otroligt nog så är det inte jag. ;P :D:D Och jag är 100 på att Werner bara är avis, så han ljuger. Haha!

Men jag fick med mina frågor iallafall, undertecknat med mitt eget namn. ^^

HA DET BÄST!

2007-11-01 @ 22:44:11
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Ida

Härligt! Kul att Wernblom får göra mål, han har väl gjort rätt många hittills? Tycker lite synd om honom för jag tycker han får väldigt mkt dålig kritik emellanåt, men gör han mål ja då är han typ världsbäst.. om du förstår..?

Och nog tror jag att Svartvadet är snygg utan kläder..? ;)

2007-11-01 @ 22:50:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt med tre poäng igår och Salles första mål denna säsong var riktigt snyggt! Weeiii! Tre nya poäng imorgon måste det bli!

2007-11-02 @ 22:07:25
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...