Nu förstår jag, äntligen

Jag har aldrig förstått mig på Jennifer Anistons storhet. Jag tycker inte alls hon är någon storstjärna på skådespelarhimlen och även om hon är riktigt snygg så finns det många jag höjer över henne även i det avseendet.

Men nu såg jag lite av ett avsnitt av Vänner, och insåg plötsligt det som alla tjatat om.

Hennes hår! Det är ju det vackraste hår som finns, faktiskt. Nu förstår jag äntligen varför alla hyllat det där håret. Avsnittet jag såg, eller den del av avsnittet jag såg, handlade om att Pheobe hade lånat ut Monicas örhängen till Rachel. Jennifers hår i det avsnittet/det året är alltså mitt hårideal.



image152



Nu är jag medveten om att intresset för vad som är mitt ideal vad gäller hår kanske inte är så där ruskigt högt, men å andra sidan vet jag inte om det hade varit mer intresse i att jag valt att skriva ytterligare en hyllning till Peter Forsberg alternativt gräma mig över min feber.

image136

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg också det avsnittet. Har alltid tyckt att hennes hår är grymt fint. Eller nej, det är vackert! Tänk om man hade en så perfekt kaluffs. Oh mama.

Peter Forsberg i Karjala. Helt sjuuukt! Damn vad jag längtar till nästa helg:)

Hur gick det på högskoleprovet? Fick du höga poäng? Haha, jag hade nog fått 0,0.

2007-11-01 @ 17:15:05
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...