Vi kommer inte överrens

Det är sällan jag ger upp så här, men seriöst. Det är bara jag själv som får lida av att sitta och bråka med bloggen. Vad jag än gör, så ger han inte med sig.

Jag vill ha rubriken större, men då ger han mig två alternativ. Antingen som den är nu, det vill säga liten, eller extremt stor så bloggen blir oläslig. Oavstet siffra blir det så. Dessutom vill jag få rubriken någon förflyttad åt höger/centrerad. Tänk indrag liksom. Går det då? Nej, förstås inte.

Jag vet inte om det är bloggen som är för logisk och jag ologisk, eller tvärtom. Eller om det rent och slätt är något fel på honom. Jag tror det sista.

Snälla, hjälp. Jag försmäktar om inte rubriken blir som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...