Jag älskar SJ!

SJ har börjat lägga ut biljetter på Tradera, och det måste vara den bästa nyheten sedan det blev klart att Magnus Wernblom skulle komma tillbaka till MODO.

Jag kan med lite tur åka tåg till Sundsvall för endast 2 kronor. Det är inte klokt. Det kostar mig alltså mindre att åka till Sundsvall, än vad det gör att ta bussen in till stan för att fika några timmar med Murke. Det är helt sjukt.

Jag har redan bestämt allt jag ska göra. Jag ska åka tåg tusen gånger nu i höst. Jag och Murke ska ta tåget till Stockholm och hälsa på Lurke (det kommer kosta Lurke mer att ta tåget från Uppsala och möta oss i Stockholm, än vad det kostar för mig och Murke att åka från Karlstad till Stockholm...) Jag och Stockholmsfjollan ska ta tåget i tid och otid och våldgästa Den Blonda Häxan och jag ska ta tåget till Fröken Bitter minst en gång innan jul.

Nåväl, jag har inte forskat så mycket i det där ännu. Det gäller kanske att höra med sina vänner om man är välkommen först (hur jag nu inte skulle kunna vara det?) samt se vad som gäller med de där biljetterna och inte. Chansen att få åka för en krona är kanske inte så stor, men väl långt under ordinarie pris i alla fall.

---

Vad jag däremot forskat i är att jag är riktigt bra på att sätta ihop lådor och tidsskriftssamlare från IKEA. Se där, jag har alltså ytterligare en talang. Det kunde man ju inte tro.

---

Nedräkning inför match nu. Skönt att det inte verkar vara någon fara med Andreas Salomonsson. Det ska bli intressant att se Mr. MODO i kvällens möte mot Skellefteå och jag ska se till att hålla ett öga på Arvikabördige backen Jonas Lennartsson som i år gör sin första säsong i elitserien. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Yeah, Magnus Wernblom! Hejar du på Modo?

2007-10-20 @ 13:44:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Sandra

Trevlig helg! :)

2007-10-20 @ 17:55:52
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Häxan

Klart ni är välkomna hit! Kom när ni vill :P Jag ska försöka buda till mig rijtigt billiga biljetter nu när
jag åker hem. Tyvärr verkar det dock som att jag inte tar mig längre än till Karlstad på en sån biljett, jävla diskriminering!!

2007-10-21 @ 11:44:35
Postat av: Morran

Häx: Men diskiminering? HAHAHA! Du får väl ta och räkna med att metropolen Säffle inte finns på världskartan.
(Arvika finns inte heller med, grrr!!)

2007-10-22 @ 03:59:41
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...